BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 23, 2008

skodeng di klate

2/11/2008... pagi2 aku n yang lain check out dari hotel coz kena cargas gi SK Mulong 2 tuk melawat prasekolah di sekolah tu... sungguh x ku sangka sekolah tu masyaallah memang cantik... al-maklum la sekolah baru.... memang suma benda baru la.... masuk jer dalam prasekolah memang rasa tergamam ckit la sbb kelasnya luas..... x macam kelas aku.... tapi aku tetap bersyukur dengan semua yang ada...... aku amik la ckit2 idea yang leh aku guna tuk kelas aku tuk tahun depan...
ni ada sedikit pictures yang aku sempat amik di sepanjang aku d melawat sekolah tu...






dan sebelum aku berangkat pulang aku baru sedar yang ada seorang murid dok perhati aku dari aku masuk sampai aku keluar kelas tu.... maybe peminat cilik kot... hahahahaha...



ni la lawatan aku ke kelantan.... if berkesempatan akan ku lawat prasekolah lain di negeri lain... if berkesempatan n berharap dapat melawat prasekolah rakan2 aku di maktab......

0 comments: