BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 23, 2008

mak n abah tinggalkan kami....




ha.... jgn salah sangka yer... mak n abah ku tinggalkan aku n adik-beradik hanya sementara coz mereka pergi mengerjakan rukun islam yang ke-5 iaitu megerjakan ibadah haji.... tanggal 3/11/2008 bersamaan 5 zulkaedah 1429H pukul 9.30 malam parents aku bersama jemaah lain berkumpul di lembaga tabung haji di kelana jaya... punya la ramai umat kat situ... sbb family lain pun datang beramai2 ke menghantar saudara2 mereka... dan x terkecuali family aku.. tp cuaca ketika kami sampai x mengizinkan sbb hujan.... dan mungkin hari tu juga hari x bernasib baik aku coz kaki aku terseliuh coz termasuk ke dalam lubang yang aku sendiri x perasan... aku gagahkan juga la walaupun kaki mmg sakit tahap gaban.... balik tu bawa keta mcm dah nk tercabut kaki rasanya... tp aku gagahkan juga sbb aku bawa sekali nenek n makcik ku... ni ada la gambar aku sediakan untuk tatapan umum...




AKU DOAKAN PARENTS AKU SELAMAT PEGI N SELAMAT PULANG....
AKU JUGA DOAKAN PARENTS AKU MENDAPAT HAJI MABRUR....INSYAALLAH....

0 comments: