BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 25, 2008

sedihnya...

maybe aku baru kenal dia setahun jagung.... tp rasa mcm dah kenal dia 8 tahun.....
orang nya jujur n ramah sangat... gitu juga dengan bini dia.... anaknya mmg aku kenal coz ku ajar anak dia.... masaaku mula2 masuk anaknya terus cuti sbb dia ckp x nk dgn blaja dengan cikgu lelaki... puas kwn aku ni pujuk x mau gak... thn ni baru lah dgr ckp sampai anak nya dapat anugerah sahsiah terbaik masa hari anugerah... walaupun anaknya ni kuat agak x suka aku tp dia masih mampu dgr ckp n arahan aku... tu yang wat dia terpilih dr anak murid aku yang lain.... ok berbalik pada cite kwn aku ni... dulu dia ada barang 6g tp skrg dah ada 160g... dah ada kemajuan... saat aku knl dia sempat la gak tlg dia wat friendster tuk dia, tolong selamatkan laptop dia dr ancaman spyware.... huhuhuhu.... dia gak ajar aku ckit2 selok belok sekolah..... paling aku ingat masa mula2 aku msk sekolah aku follow dia amik jersey baru sek tuk bdk2 main ke daerah.... siap dia ckp xpe ke ikut aku ni... aku ckp la xde hal.... kenangan tu suma beb... burn jasa ko x akan aku lupakan sampai bila2.... Insyaallah.... kenang daku dalam doa mu..... amin....

0 comments: