BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 9, 2009

TaKutNyA....

Hari Isnin 15/11/2008 aku bawa adik2 aku ke klcc... maklum la kami berlima je tinggal sbb parents aku pergi mengerjakan ibadah haji....

so pagi tu kami sampai di kl sentral n naik putra lrt ke klcc... al-maklum la malas nk tempuh trafik jem n adik2 aku dah lm x naik putra so aku bw la.... kami sampai di klcc dalam pukul 9.30 pagi... so terus bergegas ke kaunter.... kaunter ape tu yer... bukan nak tgk wayang tp nk tgk pemandangan kl di jejantas paling tinggi di dunia.... dah semestinya skybridge... rupanya punya la ramai pengunjung... aku yang tunggu giliran tu ambil tiket.... sampai je giliran aku punya lah terkejut dapat trip pukul 4.30 ptg. pergh..... lama tu... leh mati kutu kami kat ctu... nk jalan tmpt lain buget kurang so pusing2 la kat klcc sambil2 masuk suma kedai yang ada kat suria klcc tu... tu namanya xde keje cari keje. huhuhuhu..... agak2 dalam pukul 4ptg kami tunggu di kaunter muka masing2 dah kepenatan menunggu...




saat di tunggu akhirnya tiba... kami akhirnya menjejak kaki di skybridge... yang agak lawak adik aku yang lagi tiga orang x berani duduk di tengah skybridge sbb gayat... masa kami naik tu... angin agak kuat gak n kami terasa goyangannya...




waduh letih gak la.... berjalan... n then blk rumah aku drive lagi... tp xpe yang penting adik2 aku enjoy n hepi trip ni....

1 comments:

Firol said...

hooo seronok tu..sayangnye zaman aku naik kamera tak mampu beli..hp pun 3310 aduyai