BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 20, 2009

gempar!!!

berita terkini hiburan sensasi.... hari ini dalam sejarah...

hari ini merupakan hari bersejarah wat warga sekolah ubern kerana sorang wakil pingpong dari 2 orang telah dpt johan daerah hilir perak n pergi bertanding ke peringkat negeri.... yang lagi sejarah kwn2 bagi tahu bangsa melayu pertama lyk gi negeri sbb pingpong mmg dimonopoli dgn bangsa cina...
sifunya telah banyak berkorban mengajar budak tu sehingga sampi tahap gini... aku yang baru masuk 2007 sempat la gak tgk team pingpong ni masa mul2 berlatih yang mne suma keras2 n sekarang tanpa disangka leh superb gini...

anyway tahniah pada sifu yer....

kwn2 ubern yang mngenali sifu tahu la betapa besarnya usaha n pengorbanan sifu tu...

chayok.....chayok....

2 comments:

wiegreat a.k.a. zeq said...

tu yang kite mahu... nampaknya anak2 murid aku dah smpai level aku masa skool dulu... bior bangsa kita konker sumenye... tp aku slalu bagi nasihat kat budak2 tu... aku ckp...
kalo nak men ping pong siapkan kerje rumah english dulu.. kalo kalah... dapat triple ganda homework... amacam best x motivasi aku...hehe

Firol said...

tahnx anis...sebab tolong sambung kejer tu..tu semua kerje same2 geng ubern..geng lama lah...geng baru jangan cakap banyaklah...lu bikin sendiri..ni otai saja