BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 17, 2009

mencabar...

alhamdulillah sudah nk masuk tahun kedua aku di sekolah sekarang ni... hari2 aku berulang dari rumah ke sekolah... agak jauh juga perjalanan sebab aku melalui dua negeri iaitu selangor n perak... jauhtu beb.... tp suma tu aku x kisah sbb tugas aku untuk mendidik anak bangsa supaya menjadi insan yang berguna demi agama, bangsa dan negara.

pe yang menarik nk sampai di sekolah jer aku kena seberang sungai yang agak dalam juga.... sungai bernam yang menjadi pemisah antara 2 negeri.... seberang bukan guna jambatan tetapi guna bot tarik... nak menunggu bot tu agak azab juga la terutama yang naik motor sbb klu bot dah sampai pun xde kenderaan 4 roda memang x akan bergerak bot tu.... kena tunggu la lagi....melainkan motor byk menunggu..... seksa gak tu.... x ramai yang nk stay ngajar di sana sbb environmentnya... tp bg aku ok xde masalah.... seronok bertugas di sini sbb rakan setugas ramah2 belaka... tapi makin lama makin kuang lak teman2 lama yang meriah masa aku mula2 sampai di situ... fazli, ustaz hasnorul, fakrul anwar, ustazah syikin, burn@redzuan, redza dah berpindah sbb ada hal mereka sendiri... tapi pape pun tugasan mesti diteruskan.... if berkesempatan kita berkumpul semua lagi...

ni ada la pic yang aku amik dari firolzone menunjukkan bot@feri yang hari2 aku naik tuk seberang sungai bernam...

0 comments: