BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 19, 2010

PeMain Malaikat MaUt SahuT cAbAraN KBS

Boleh ke pemain Malaysia berlatih dan bermain di Eropah? Persoalan yang timbul dari semua rakyat Malaysia.

Rupanya rakyat di UBERN dah menyahut seruan KBS dan FAM. Sebelum Menteri berbincang lagi UBERN dah hantar pemain berlatih di luar negara. Dan khabarnya telah memikat pengurus yang cukup disegani di abad ini. Ni kalau menteri tahu ni mesti beliau terkejut dengan perkembangan ini.

Jurulatih yang bertanggungjawab menghantar pemain2 ini memang jurulatih yang serba boleh dari suma segi. Baik dari kejurulatihan, pengajaran, kaki kereta mahupun pertukangan dan perkebunan. Pemain2 tersebut sentiasa di pantau dari masa ke semasa oleh jurulatih tersebut. Tak kira di mana coach berada, sama ada di padang, di kedai minum [paling latest kedai minum coach pergi ialah strawberry cafe], mahupun di ladang dengan menggunakan laptop yang baru di beli.

Pemain2 yang terpilih sedang giat berlatih dan akan dipanggil oleh coach untuk latihan pusat team UBERN bagi pertandingan WORLD CUP kelompok 5. Ini kerana team yang di beri nama jolokan malaikat maut ini adalah juara bertahan 4x berturut yang mana telah mengalahkan rekod team Brazil walaupun menang 5x piala dunia tetapi x pernah menang 4x berturut2. boleh di kira masuk buku Guinness world record la. Maybe pihak guinnes terlepas pandang. Tapi xpe lah.. yang penting UBERN dah melaungkan Malaysia Boleh!!!!!

Pemain yang mantap ini akan menyahut cabaran di WORLD CUP kelompok 5 setelah lama menjalani latihan di kelab tesebut. Pemain2 terhebat yang menjalani latihan di Eropah. Bukan senang nak training kat sini.

Player kesayangan coach paling kiri. Yang lain sape wat salah dia marah tapi dengan player tu dia siap panggil abang siot… terkezut aku dia panggil gtu. Huahuahua….


Harap2 mereka akan mendapat tempat tu kesebelasan utama kelab tersebut.

Coach Team Malaikat Maut rupanya ngam dengan CEO merangkap Direktor Air Asia Datuk Seri Tony Fernandes tu… siap datang ke MoU Air Asia dengan Manchester United.. dalam diam2 dia rupanya.. patut la player UBERN leh train kat situ.

malu2 cipan lak coach ni


9 comments:

nuar said...

cayalah coach. tp team manager pn tk kurang juga hebatnye. tak caya tengok boot die......

@RJUNADES said...

peh mantap tu..

@RJUNADES said...

gambar manager mana?

SyaHans said...

manager low profile jer.. huhuhu... boot jer ok tp main biasa2 jer.. K.rajagopal tahu coach ni g dulu berguru kat luar negara dari dia mau dia letak jawatan terus walaupun dah berjaya bw blk emas sukan sea.

Firol said...

wahh ada harapa ke tahun ni..kalu ada aku nak turun nanti

emmii said...

laaa....berusaha bersungguh2 tuh nak edit gambo. hmmm, tahun ni sktb hantar team...kami tuan rumah. tatau laa macam mana...

SyaHans said...

firol
coach ckp ada harapan thn ni tp tgk pd buget selepas cukai kata pihak pengurusan. takut main tunjuk2 jer hantar team ke daerah.


emmii
1 persaingan sihat tu... yang penting smangat dan usaha untuk main bola tu penting. tang gambar ni.. saje suke2 edit. nk test power leh edit ke x.tibe2 leh lak.. memang akan belajo edit lg la pasni..

ex manager malaikat maut said...

ape macam? mau try friendly dengan kampung kurus ker? naib johan batang padang 2009.. ade bran ker bro???

SyaHans said...

boleh gak. tp kn tnya coach dulu la